آ

  • آورتین زاده، بهرام اثرپذیری عناصر ادبی در بیان موتیف‌های اجتماعی؛ بررسی تطبیقی اشعار احمد مطر و حسین اسرافیلی بر اساس مکتب آمریکایی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 103-124]

ا

  • احمدی، علی اکبر بررسی بلاغی حروف جر با شواهدی از قرآن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]

  • اسداله ئی، لیلا دور القرآن الکریم فی تطور الدلاله اللغویه للمفرده "عبد" من منظور نظریتی "الدلاله السیاقیه" و "بالمر" [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 51-68]

ب

  • براتی، نسیبه معناشناسی «قسوه» در قرآن [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 47-68]

  • بوعنانی، مصطفی دور الوعی الفونولوجی فی تعزیز استراتیجیات؛ تعلیم القراءة والکتابة العربیة وتعلمهما وفق الطریقة المقطعیة (المدارس المغربیة والقطریة أنموذجا) [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]

ج

ر

  • رجایی، مهدی معناشناسی «قسوه» در قرآن [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 47-68]

  • رحیمی پور، سعید آنترویی دراماتیک و خود ابهامی در آثار ساموئل بکت با رویکرد تئوری آشوب [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 27-46]

  • رنجبر، ابراهیم بازنگری در کانون صفر ژنت با بررسی داستان‌های کوتاه بزرگ علوی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 119-136]

ش

ص

  • صلاحی، عسگر بازنگری در کانون صفر ژنت با بررسی داستان‌های کوتاه بزرگ علوی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 119-136]

ع

  • علی حسین، وسن الهزیمه فی القرآن الکریم: مفهومها وأسبابها [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 27-50]

ف

  • فکری، مسعود دور القرآن الکریم فی تطور الدلاله اللغویه للمفرده "عبد" من منظور نظریتی "الدلاله السیاقیه" و "بالمر" [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 51-68]

م

  • محمدی عالیبری، سونیا بررسی بلاغی حروف جر با شواهدی از قرآن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]

  • محمدی نژاد پاشاکی، احمد بررسی ترجمه و معادل ساختاری ضمیر فصل در ترجمه‌های قرآن کریم (مطالعه موردی ترجمه‌های صفارزاده و مشکینی) [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 93-118]

  • محیایی، نجمه بررسی ترجمه و معادل ساختاری ضمیر فصل در ترجمه‌های قرآن کریم (مطالعه موردی ترجمه‌های صفارزاده و مشکینی) [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 93-118]

  • مصطفوی نیا، سید محمد رضی اثرپذیری عناصر ادبی در بیان موتیف‌های اجتماعی؛ بررسی تطبیقی اشعار احمد مطر و حسین اسرافیلی بر اساس مکتب آمریکایی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 103-124]

ن

ی

  • یوسف الکحلوت، علاء دور الوعی الفونولوجی فی تعزیز استراتیجیات؛ تعلیم القراءة والکتابة العربیة وتعلمهما وفق الطریقة المقطعیة (المدارس المغربیة والقطریة أنموذجا) [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]